Fauziah Nawi Jalani Pembedahan Sebelum Raya ini?


Pelakon Fauziah Nawi dikatakan bakal menjalani pembedahan mata beberapa hari sebelum Hari Raya Aidilfitri tahun ini.

Lebih menyedihkan pada hari pembedahan matanya itu, anak lelakinya tidak dapat bersama-samanya dan Fauziah Nawi terpaksa melalui pembedahan itu tanpa anaknya disisi.

####Namun itu hanyalah sekadar watak Fauziah Nawi di dalam telemovie Dalam Pelukan Ramadan pada 28 Jun atau Ahad ini di saluran Astro Ria dan Ria HD, jam 9 malam.

###Fauziah Nawi yang memegang watak sebagai Khadijah iaitu ibu kepada Anas. Mempunyai masalah cacat penglihatan akibat komplikasi kencing manis..Menanti untuk dibedah.

####Pada mulanya berat hati melepakan Anas bekerja di Kuala Lumpur, namun Anas perlu kesana demi mengumpul wang buat pembedahannya.

####Dek kerana cacat penglihatan, Eizlan yang pulang menyamar sebagai Anas tetap dilayan dengan baik walau tahu itu bukanlah anaknya.

####Selain Fauziah Nawi, Dalam Pelukan Ramadan turut dibintangi oleh pelakon-pelakon seperti Hairul Azreen, Aishah Alias, Ben Amir dan ramai lagi.

####Ingin tahu apa kesuadahan nasib Fauziah Nawi dalam telemovie ini saksikan Dalam Pelukan Ramadan di Astro Ria dan Ria HD Ahad ini jam 9 malam.

0 Response to "Fauziah Nawi Jalani Pembedahan Sebelum Raya ini?"

Post a Comment