Allahu Akbar!! Parut Yang Akan Mengubah Hidup Seseorang (MESTI BACA)

Tipulah kalau seseorang itu cakap yang dia tidak ada parut di mana-mana bahagian badannya. Kalau tidak dimuka, mesti ada disebalik baju mereka. Jarang sekali kita dengar orang berbual pasal ubat parut kan. Kalau berbual pun pasti pasal produk kecantikan muka dan produk suami isteri yang ehem-ehem tu, betulkan?.

Disini admin kongsikan 10 produk parut yang paling berkesan dan wujud di alam yang fana ini   ;

1) Azanis Scar Serum (product terlajak laku)


 #**Azanis ini paling ramai yang gunakannya didalam Malaysia dan paling ramai syorkannya. Yang menariknya, pelbagai jenis parut boleh dipulihkan seperti sediakala termasuk parut kemalangan, parut yang berkurun lamanya dan parut yang anda rasa mustahil untuk pulih.

#**Produk ini masih baru dalam pasaran, tetapi amat mengejutkan apabila produk inilah yang paling laris dalam pasaran. Ini bermakna banyak pemakai yang berpuas hati terhadap kualiti produk ini.

#**Review Pelanggan
Produk ini sangat sesuai untuk semua jenis kulit memandangkan ia diperbuat dari campuran minyak semulajadi. Ianya membangkitkan keyakinan kami untuk berjumpa dengan semua orang dan tiada siapa akan menegur parut kami yang hodoh itu.

**2) Hiruscar Gel


#**Rawatan terkini menggunakan gel Hiruscar berupaya mengurangkan kesan parut berkenaan. Apa yg diperlukan hanyalah tiga kali sapuan sehari menggunakan gel berkenaan selama empat minggu berturut-turut setiap hari akn menampakkan kesan yg cukup memberangsangkan.

#**Review Pelanggan
Hiruscar Gel juga berkesan untuk menghilangkan parut. Namun kesannya agak lambat sedikit dan produknya besar sedikit untuk dibawa kemana-mana dan harganya sedikit mahal berbanding ubat parut yg lain.

**3) Bio Oil


#**Utk parut-parut, kesan regangan, tona kulit yg tidak sekata, kulit yg berkedut, dan  kulit kering.

#**Review Pelanggan
Saya gunakan Bio Oil kerana iklannya sangat menonjol di kaca televisyen. Saya suka gunakannya kerana ia boleh menghilangkan parut jerawat juga. Jadi, saya tak perlu membeli produk yg lain untuk menghilangkan jerawat saya.

**4) Dermatix





#**Dermatix lebih menumpukan parut yg lebih tebal seperti Hypocratis-scar, kesan sampingan daripada suntikan apabila cecair didalam picagari tidak sesuai dengan badan si pemakai sehingga mewujudkan parut yg tebal.

#**Review Pelanggan
Masalah saya selesai apabila menggunakan drematix saya bersyukur dipertemukan dgn produk ini. Saya sangat syorkan produk ini dan saya nasihatkan agar berjumpa dengan doktor dahulu sebelum memakainya.

**5) Shaklee


#**Shaklee mampu membina sel kulit yg telah mati sekaligus menghilangkan parut dari dalam. Shaklee berbentuk kapsul atau tablet dan berbeza berbanding ubat parut yg lain.

#**Review Pelanggan
Saya gemar menggunakkan produk Shaklee kerana tidak mengambil masa yg lama untuk mengambilnya seperti produk yg lain yg perlu disapu sehingga serap dalam kulit.

#**6) DDF BP Gel – Minyak Tea Tree



#**DDF BP Gel mengandungi 5 peratus benzoyl peroksida. Benzoyl peroksida berfungsi dgn baik utk merawat jerawat, & 5 peratus adalah konsentrasi ringan tetapi berkesan. Krim ini juga mengandungi teh minyak pokok. Teh minyak pokok biasanya bermanfaat utk kulit anda, & ia melawan jerawat juga. Ia mempunyai ciri-ciri antibakteria yg membantu mencegah jerawat . Kebanyakan orang yang menggunakan krim ini melihat bahawa kulit mereka berasa lebih baik selepas seminggu menggunakan krim ini . Ia berkesan utk menyembuhkan jerawat & ia tdk kering kulit anda keluar...........

#**Review Pelanggan
Saya amat berpuas hati kerana menggunakan produk ini kerana ia tidak memakan masa yg lama untuk memulihkan masalah jerawat saya. Dalam masa yg sama parut saya juga hilang.

**7) Clinique

#**Produk ini mempunyai banyak ulasan pelanggan yg positif . Ia benar-benar membantu utk melawan jerawat yg sentiasa reappearing . Ia “unclogs” liang penuh dgn bakteria & kawalan pengeluaran minyak pada kulit anda. Anda akn melihat kemerahan & keradangan dikurangkan dalam hanya beberapa hari. Clinique Penyelesaian Jerawat adalah krim kuat dgn kepekatan yg tinggi benzoyl peroksida. Satu kelemahan – ia adalah lebih mahal daripada lain-lain produk kawalan jerawat.

#**Review Pelanggan
produk ini sangat membantu saya merawat masalah jerawat saya dan ia sangat memberi kesan yg baik untuk semua penggunanya.

**8) Baby Oil Gel 



#**Berfungsi dgn berkesan utk merawat bintik jerawat yg hadir & utk mencegah jerawat ciri bintik hitam & whiteheads. Produk ini juga mengandungi benzoyl peroksida kepekatan ia adalah 10 peratus. Ini ialah kepekatan tertinggi yg dibenarkan utk bukan ubat preskripsi jerawat. Parsi Gel adalah berasaskan air , jadi ia berfungsi utk semua jenis kulit. Ini adalah krim jerawat yg sangat popular; anda boleh menemuinya di mana-mana kedai pharmacy.......

#**Review Pelanggan
Disamping org dewasa, produk ini lebih sesuai utk kanak-kanak berbanding dgn produk yg lain kerana kulit kanak-kanak sangt sensitif.

**9) Biore


#**Krim ini tdk berasaskan benzoyl peroksida , sebaliknya ia melindungi kulit anda dari jerawat dgn menutup dalam asid salisilik. Ia juga menyimpan kotoran utk mencegah keradangan lebih jauh. Pengilang mendakwa bahawa anda akn melihat jerawat berkurangan selepas satu kali pakai, kebanyakan org melaporkan melihat keputusan dalam 3 – 5 hari. Ia lembut & tdk kering kulit anda......

#**Review pelanggan
produk ini sangat membantu saya merawat masalah jerawat saya dan ia sangat memberi kesan yg baik untuk semua penggunanya.


**10) Oxy

#**Ini adalah krim & ubat jerawat yg sangat kuat. Dapat menghilang kan parut jerawat dgn pantas & berkesan. Walau bagaimanapun, gunakannya dgn berhati-hati , ia hanya boleh digunakan utk mengubati jerawat yg sedia ada, bukan sebagai kaedah pencegahan. Ia juga mungkin merengsakan kulit sensitif, jadi jika anda guna Oxy 10 & kulit anda berasa gatal-gatal, produk ini bukan utk anda...


#**Review Pelaggan
Oxy terkenal dgn produk jerawatnya. Saya tidak sangka yg oxy mempunyai produk parut setelah saya memakainya saya rasa kepakaran oxy hanya pada jerawat tapi bukan untuk pulihkan parut.

#**Untuk sebarang maklumat, boleh hubungi kami disini
http://azanisscarserum.com/004

#**atau hubungi HQ disini
http://www.azanis.my/


0 Response to "Allahu Akbar!! Parut Yang Akan Mengubah Hidup Seseorang (MESTI BACA)"

Post a Comment