TAK BERTAMADUN!! Video GADIS 16 TAHUN DIBAKAR HIDUP-HIDUP Menjadi Viral


MANGSA terbaring sebelum disimbah minyak dan dibakar hidup-hidup (gambar kanan).

Seorang gadis berusia 16 tahun dibakar hidup-hidup dengan disorak oleh puluhan penduduk kampung yang menankapnya. Kejadian ngeri dan kejam itu terkandung dalam klip video selama 4 minit 39 saat yang tersebar di Guatemala.


Ia menunjukkan gadis berkenaan dengan darah mengalir di mukanya selepas ditumbuk dan ditendang bertubi-tubi sebelum dia dibakar hidup-hidup. Menurut laporan, gadis yang namanya tidak dinyatakan itu dikepung di Kampung Rio Bravo, 122 kilometer ke barat Guatemala City selepas didakwa terbabit dalam pembunuhan seorang pemandu teksi roda tiga dan kanak-kanak.

Gadis dan dua lelaki lain dituduh menembak mati Carlos Enrique González Noriega, 68, sebelum merompak mangsa dan melarikan diri. Ketika suspek melarikan diri bersama dua lelaki itu suspek wanita tidak berjaya melepaskan diri dan ditangkap oleh penduduk kampung tersebut, gadis itu meronta-ronta memintak di lepaskan, penduduk kampung tersebut tidak perdulikan rayuan gadis itu lalu menyibah petrol kebadan gadis itu dan membakar hingga mati.

                                                                    ||>>>> HOME <<<<||

0 Response to "TAK BERTAMADUN!! Video GADIS 16 TAHUN DIBAKAR HIDUP-HIDUP Menjadi Viral"

Post a Comment