Fizo Omar Di Maki Dan Di Hina Kerana Gurauan Beliau Disalah Erti


 Fizo Omar baru-baru ini telah dikecam teruk di laman sosian oleh peminat dek kerana kapsyen yang dimuat turun di Instagram yang mengatakan “Yang xboleh gurau asyik nak serius je p dok batu kurau.”


Jelas sekali ayat yang digunakan Fizo Omar mengundang rasa tidak puas hati para peminat terutama sekali yang asal dari Batu Kurau.


 Peminat katakan Fizo Omar tak sensitif langsung dan ayat digunakan merupakan gurau yang sangat kasar. Mungkin niat Fizo hanya nak bergurau. Tapi hati orang lain-lain, ada yang terima dan ada yang tak. Iya kan? hmmmmm

Peminat Marah Fizo

 Bukan main marah lagi peminat-peminat Fizo di akaun Instagram beliau. Berikut antara komen pedas daripada peminat yang tidak puas hati mengenai kapsyen Fizo Omar =


 Fizo Mohon Maaf Dari Hujung Kaki Ke Hujung Rambut

Sebaik sahaja kapsyen beliau dihentam dan di cerca peminat, Fizo memohon maaf atas kesilapan yang dilakukan dan niat hanya untuk bergurau. Malah Fizo merancang untuk datang dan merasai sendiri suasana di Batu Kurau.


Bagus lah kalau begitu, sikap Fizo Omar patut dipuji dan di contohi kerana mengmbil langkah untuk memohon maaf kepada peminat. Mana tau peminat yang maki Fizo di Instagram akan lembut hati balik.

0 Response to "Fizo Omar Di Maki Dan Di Hina Kerana Gurauan Beliau Disalah Erti"

Post a Comment